maandag 22 februari 2016

@huubwstapel Toegankelijkheid van de #intouchables voorstelling


Geachte heer Stapel,

Ik wil u graag een punt van aandacht voorleggen over de toegankelijkheid van de intouchables voorstelling. Zelf was ik zeer onder de indruk van de film. En ik had graag naar de theatervoorstelling gewild. Maar er zijn maar vier rolstoel plaatsen in de meeste theaters, die natuurlijk snel zijn uitverkocht. Daarnaast is het voor mij moeilijk om naar een ander deel van het land te reizen voor de voorstelling. Omdat je dan vaak aan hotelkosten en kosten voor de verzorging vastzit.

Nu is er eind mei dit jaar, in de Jaarbeurs halen te Utrecht de tweejaarlijkse support beurs, waar al heel veel mensen met een beperking naartoe komen. Ik begrijp dat ik voor de planning erg laat ben, maar zou het niet leuk zijn om te kijken of het mogelijk is om rondom deze beurs bijvoorbeeld een voorstelling te plannen in een zaal die voor meer mensen de gelegenheid biedt om deze voorstelling te kunnen bekijken?

Met vriendelijke groet,

Harry Haddering

 Dr. A. Kuyperstraat 144 9402 CS Assen
0592867353 / 0623486100
https://www.linkedin.com/in/harryhaddering

2 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens om daar mensen met een beperking ook voor in de gelegenheid te stellen deze onbelemmerd te kunnen bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima idee! Al hoop ik wel dat de theatervoorstelling beter is dan de film, want die vond ik waardeloos.

    BeantwoordenVerwijderen