zaterdag 5 september 2015

Persoonlijk contact met een ervaringsdeskundige.

Tof Thissenn de nieuwe directeur, Van het UWV werk bedrijf pleit voor meer persoonlijke contact,


Nu vind ik dat de heer Thissen deels gelijk heeft want ook ik merk in de alle activiteiten die ik onderneem om mensen met Mensen met een arbeidshandicap aan een baan te helpen veel digitaal kan maar het persoonlijk contact is toch vaak het beroemde laatste zetje. Ik hoop dat het, het begin zal zijn van een nieuwe cultuur binnen het UWV.

Ik vraag mij bijvoorbeeld af waarom het UWV nooit heeft gereageerd op mijn aanbod om mijn foto toe te toevoegen aan de Wajong werkt website. Het is een feit dat het spreekwoord onbekend maakt onbemind niet voor niets een spreekwoord geworden is, er zit helaas een kern van waarheid in. Om dit te doorbreken zou het goed zijn om een soort van comité van goede voorbeelden in te stellen. 

In het verleden heb ik samen met andere lotgenoten mogen ervaren op een congres van het UWV over het beschikbaar stellen van vacatures voor mensen met een arbeidshandicap meer vacatures opleverde als werkgevers kennis hadden mogen maken met mensen uit de doelgroep omdat de problematiek een gezicht krijgt ik blijf daarom strijden voor het team zitten van ervaringsdeskundigheid ook bij de heer Thissen

Harry Haddering

Geen opmerkingen:

Een reactie posten