dinsdag 29 december 2015

Delen voor #puurgeluk

Vanavond is de staatsloterij show puur geluk, en ik ben eigenlijk volmaakt gelukkig, ik ben relatief gezond, ondanks mijn beperking. Natuurlijk zijn er de onzekerheden voor het komende jaar in verband met de steeds verder doorwerkende bezuinigingen, maar toch is er nog iets wat mij nog meer #puurgeluk zou kunnen bezorgen. Mijn partner Ingrid Damkat heeft vast werk en dus hebben we eigenlijk ook op dat vlak niets te klagen. Maar toch de belasting van werk in Zwolle in combinatie met haar zorg voor haar familie en de mantelzorg taken die ze voor mij uitvoert, een pittige belasting. #puurgeluk zou een baan dichterbij haar woonplaats Hoogkerk betekenen.

Ik zou het daarom leuk vinden als haar linkedinprofiel met hierop haar CV veel wordt gedeeld en bezorgd en wie weet kan ons jaar dan nog fijner beginnen dan 2015 is geĆ«indigd; de link naar haar profiel met CV; https://www.linkedin.com/in/ingriddamkat/nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten