maandag 7 december 2015

nieuwswaarde?

Nieuwswaarde?

In mijn beleving ben ik bezig met belangrijk dingen, en iedereen die vindt dat hij met belangrijke zaken bezig base wil dat graag delen met de wereld. Omdat misschien de wereld daarom heel klein beetje beter van kan worden al is het maar voor enkele individuen.

Ik zou daarom graag mijn verhaal eens willen vertellen in een van de veel bekeken actualiteitenprogramma's of late night talkshows, maar kom er maar eens tussen, dat is best nog wel moeilijk.

En soms ben ik dan ook nog wel verbaasd, zo zag ik vorige week een item over twee oudere dames die via hun kleinzoon nu elkaar weer konden zien, terwijl de ene in de Australiƫ zat en de andere in Nederland. Fantastisch erg leuk voor deze mensen.

In de ochtend heeft de televisie vaak voor mij minder nieuwswaarde, maar toch als ik lig te wachten op de thuiszorg ben ik wel eens aan het zappen, en vanmorgen zapte ik langs koffietijd, en zag dit zelfde thema weer voorbij komen.

Opnieuw is het natuurlijk leuk voor deze mensen dat ze aandacht krijgen, maar soms vraag ik me af hoe actueel bepaalde programma's willen zijn, en waarom bepaalde redacteuren zelfs buiten de komkommertijd veel dingen herhalen.

Ik heb het veel over het belang van ervaringsdeskundigen, en met mijn arbeidshandicap, heb ik in mijn blogs al veel geschreven, en het wordt ook gelezen, dat weet ik maar willen we echt zorgen voor een participatiemaatschappij, dan zou ik graag mijn verhaal eens op televisie willen doen voor een hele hoop lotgenoten, die ook langs de zijlijn van de maatschappij staan en zich soms zullen afvragen of zij zijn afgeschreven, of dat hun verhaal nog nieuwswaarde heeft.

De onderstaande blog zou ik graag met dit verhaal willen laten delen door mijn volgers.


Met vriendelijke groet,

Harry Haddering

Dr. A. Kuyperstraat 144 9402 CS Assen
0592867353 / 0623486100

Geen opmerkingen:

Een reactie posten