maandag 7 maart 2016

Een bijzonder oud en nieuw,

Een bijzonder oud en nieuw,

Morgen 8/3 word ik 44, en dus is het vandaag oud en nieuw, een bijzondere dag. Ik heb jullie een paar weken geleden verteld dat ik op gesprek ben geweest bij Ziggo, de kortdurende extra opdracht die er lag blijkt, niet voor drie maanden maar voor maximaal drie weken te zijn, dat is te kort voor mij om er iets mee te kunnen doen. Kijkend naar de werkomgeving en der gelijke, ik had thuis kunnen werken maar dan, had er heel veel moeten gebeuren met mijn computer en dat was niet rendabel helaas. Maar we blijven wel betrokken bij de participatie aanpak van Ziggo dus blijf ik optimistisch voor de toekomst. Ook mag ik volgende week iets gaan doen wat ik al een tijdje niet meer heb gedaan namelijk een gast les gaan geven op het Drenthe college over de gehandicapten zorg.

Op 10 maart aanstaande is de eerst volgende Meet en Greet Van onbeperkt aan de slag in de regio Assen. Dus ook daar mee bezig in de aanloop naar mijn verjaardag, het aantal Twitter en Facebook accounts dat ik beheer, loopt langzaam op. En dan vandaag naar Philadelphia zorg geweest, ik ben met je in gesprek over hun MVO en SROI beleid, ook dit gesprek ging weer lekker dus eigenlijk lijkt het allemaal redelijk goed te gaan tot er vanavond een vreemd geluid uit mijn rolstoel kwam, er bleken een aantal bouten uit mijn voorwiel afgebroken te zijn gelukkig kon de monteur snel komen en is een valpartij op het nippertje voorkomen.

Ik werk morgen gewoon, voor mij betekent het veranderen van mijn leeftijd niet zoveel, maar ik vond het nu toch nuttig om de laatste ontwikkelingen even met jullie allemaal te delen. En ik heb dit ook allemaal eventjes aan mijn iPad toevertrouwd om nogmaals aan te geven welke diverse mogelijkheden er zijn om mijn kennis te gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Harry Haddering
Kwartiermaker Onbeperktaandeslag.nl
MATUTER.nl
Kvk nummer 62538608 BTW 10671213B01
P/a Dr. A. Kuyperstraat 144 9402 CS Assen

0592867353 / 0623486100

Geen opmerkingen:

Een reactie posten