vrijdag 4 maart 2016

Wie is Harry Haddering, de man achter Matuter.nl

Harry Haddering
✆059 286 73 53 / 06 234 861 00
Info@matuter.nl
@harryhaddering
Ik ben geboren met een lichamelijke beperking, maar communiceren en mij uitdrukken kan ik volgens mensen die mij kennen als de beste!
Ik zet mij al jaren in voor mensen met een beperking omdat ik vind dat er teveel OVER en te weinig met ons gesproken word en hierdoor teveel mensen met kwaliteiten langs de zijlijn van de maatschappij staan.
Mijn levensmotto luidt:❝Mijn beperking beperkt niet mijn ambitie❞.
WAT DOE IK?
Vanuit mijn rol als kwartiermaker doe ik veel voorbereidend werk, voordat een gemeente overgaat tot de voor en door aanpak niet meer praten over mensen met een beperking maar met mensen met een beperking. Verder richt ik mij op advisering rond participatie en HR vraagstukken voor bedrijven vanuit en voor arbeidsbeperkten, om de emancipatie en integratie en inclusie te bevorderen. Dit doe ik vanuit mijn verschillende rollen als lobbyist bij de overheid, spreker, blogger en adviseur voor bedrijven die met deze vraagstukken worstelen.
MIJN DOEL
Zoveel mogelijk mensen met een beperking aan het werk helpen! Daarbij streef ik ernaar een bewustzijn te creƫren dat je MET mensen met een beperking moet praten en niet OVER. Het is mijn uitdaging het gemakkelijker te maken voor bedrijven om mensen met een beperking aan te nemen door ze goed te informeren over de voor -en nadelen en in contact te brengen met elkaar. Dit doe ik ook vanuit de gedachte dat iedereen kwaliteiten heeft en deze naar vermogen moeten worden ingezet om de participatie echt te laten slagen.
➣Staan de onderwerpen participatie en inclusie ook op uw eigen agenda? Zoekt u advies, ondersteuning en de mensen om deze thema's invulling te geven binnen uw organisatie? Bel of mail mij dan.
EXPERTISE:
• Participatie • arbeidsbemiddeling van arbeidsgehandicapten • Diversiteit • Inclusie • Bloggen • Social Media
In 2015 ben ik gestart met het bedrijf Matuter.nl
Ik richt mij vanuit Matuter.nl op advisering rond participatie vraagstukken voor bedrijven vanuit en voor de doelgroep, om de emancipatie integratie en inclusie te bevorderen. Om dit te versterken ben ik ook voor en denkend vanuit diverse partners actief op Social Media, en kan ik ook voor u uw Facebook en Twitter account voorzien van actuele informatie. Kijk op www.Matuter.nl of via Facebook op;
https://www.facebook.com/Matuterhapacon/
➣Ik ben kwartiermaker voor www.onbeperktaandeslag.nl, een online platform met offline Meet & Greets, waar werkzoekenden met een beperking en werkgevers (met of zonder beperking) elkaar kunnen vinden.
➣Ik ben voorzitter van Tooon.me, een belangenorganisatie voor - en vooral door - mensen met een arbeidshandicap).
➣Ik richt mij op advisering rond participatie en HR vraagstukken voor bedrijven vanuit en voor de doelgroep, om de emancipatie en integratie en inclusie te bevorderen.
➣Ik treed regelmatig op als freelance dagvoorzitter of spreker.
➣Ik werk als lobbyist voor organisaties.
➣Ik beheer Twitter & Facebookaccounts voor bedrijven en instellingen.
➣Ook schrijf ik regelmatig blogs over decentralisatie-onderwerpen op.harryhaddering.blogspot.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten